tisdag 17 juni 2008

Gamla paintserier



Har innan så snällt fått låna Valentins scanner, men nu är det dags att skaffa en egen. Och en mickbar akustisk gitarr, och gråa markers, och en bas, och en kondensatormick och en tv och fler möbler och grönsaker. Men i alla fall, jag bjuder ovan på lite gamla grejer jag redan har i datorn. De flesta av mina gamla paintserier ingår i det projekt jag är mest sugen på att ta tag i nu, en rätt stor samling en-tvåsidingar om min första tid i Gbg. Jag tänkte rita om dom med penna, men försöka bibehålla flytet jag hade med manus och bildupplägg på den där gamla tiden.

1 kommentar:

Sara Hansson sa...

Tack för det bjusset! Vad fint det låter med projektet. Det ser jag fram emot. Hoppas du mår bra Helena, jag tänker på dig! Och jag blev så glad av våra sms sist.