tisdag 17 november 2009

Senaste inlägget var ingen dödsrossling

Den här bloggen har kommit av sig ett tag, men det är tillfälligt. Det har varit rörigt den här hösten på flera plan, och jag har jobbat så pass mycket att energin inte har räckt till så mycket serier, men en del har jag att visa.

I januari flyttar jag från seriestaden, vilket betyder att jag har en del fortsatt krångel framför mig, med flytt och jobbsökande, och kanske lite omställningsdepression till och med, men jag längtar efter stabilitet och att få ro att komma igång med skapandet mer. När ett par av mina godaste vänner frågade om jag ville hänga med och bo i Barcelona kände jag mig lockad för en liten stund. Men nej, jag vill hem till Göteborg nu. Det kommer inte att göra mig heltidsharmonisk som genom ett trollslag, men jag tror att det blir bra.

Inga kommentarer: